Welcome, darlings!
Добре дошли в Академия Прескот - място за деца със специални способности. Най - елитната академия от този род в цял свят с прекрасни учители и интересни случки.
Регистрирайте се, харесайте си герой, кандидатствайте за него и, след като бъдете одобрени, се развихрете.
xo Lydia Martin & Rebekah Mikaelson.
Welcome, darlings!
Добре дошли в Академия Прескот - място за деца със специални способности. Най - елитната академия от този род в цял свят с прекрасни учители и интересни случки.
Регистрирайте се, харесайте си герой, кандидатствайте за него и, след като бъдете одобрени, се развихрете.
xo Lydia Martin & Rebekah Mikaelson.
Welcome, darlings!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Welcome, darlings!

Welcome to PRESCOTT academy, school for gifted. || Добре дошли в академия Прескот, училище за надарени деца.

ИндексИндекс  Последни снимкиПоследни снимки  ТърсенеТърсене  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  
Вход
Потребителско име:
Парола:
Искам да влизам автоматично с всяко посещение: 
:: Забравих си паролата!
Гласувайте за нас
BGtop
Top posters
Lydia Martin.
Кастиел Новак I_vote_lcapКастиел Новак I_voting_barКастиел Новак I_vote_rcap 
Rebekah Mikaelson.
Кастиел Новак I_vote_lcapКастиел Новак I_voting_barКастиел Новак I_vote_rcap 
Latest topics
» Lydia Martin.
Кастиел Новак I_icon_minitimeПет Мар 22, 2013 2:44 pm by Lydia Martin.

» Последният сериал, който гледахте
Кастиел Новак I_icon_minitimeПет Мар 22, 2013 12:38 pm by Rebekah Mikaelson.

» Кои сериали следите?
Кастиел Новак I_icon_minitimeПет Мар 22, 2013 12:37 pm by Rebekah Mikaelson.

» Любимият ви сериал
Кастиел Новак I_icon_minitimeПет Мар 22, 2013 12:37 pm by Rebekah Mikaelson.

» Какво слушате в момента?
Кастиел Новак I_icon_minitimeПет Мар 22, 2013 12:35 pm by Rebekah Mikaelson.

» Първата песен, за която се сетихте
Кастиел Новак I_icon_minitimeПет Мар 22, 2013 12:35 pm by Rebekah Mikaelson.

» Рингтон
Кастиел Новак I_icon_minitimeПет Мар 22, 2013 12:34 pm by Rebekah Mikaelson.

» Любим жанр
Кастиел Новак I_icon_minitimeПет Мар 22, 2013 12:34 pm by Rebekah Mikaelson.

» Топ 5 песни
Кастиел Новак I_icon_minitimeПет Мар 22, 2013 12:33 pm by Rebekah Mikaelson.

Кой е онлайн?
Онлайн е 1 потребител: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 1 Гост

Нула

Най-много потребители онлайн: 9, на Сря Авг 25, 2021 4:04 am

Кастиел Новак

Go down 
АвторСъобщение
Rebekah Mikaelson.
Admin
Rebekah Mikaelson.

Брой мнения : 95

Кастиел Новак Empty
ПисанеЗаглавие: Кастиел Новак   Кастиел Новак I_icon_minitimeПон Фев 11, 2013 12:38 pm

*Castiel Novak ✖ Thirty Eight ✖ Staff ✖ Ability: Healing ✖ FC: Misha Collins ✖

Castiel Novak is the school physician. He works in collaboration with Sam Winchester to keep the kids happy and healthy. He first discovered his healing abilities when he was only seven. His mother had taken a bad trip down the stairs and broken her leg. Castiel was afraid at first because she looked like she was in so much pain and he wanted to help her. He remembered anting nothing more than to just take the pain away and he had. Her leg had healed up as soon as he’d touched her. His father was strangely obsessive of Castiel’s new found power while his mother loved him all the same. His father was insistent about the use of Castiel’s and never failed to brag to people about how Castiel was his son the great healer. After his mother’s death in an unfortunate car crash his father’s obsession grew even more. He began calling himself God and claiming hat he was all knowing and al powerful and that Castiel was an angel. When he was fourteen his father just disappeared one day claiming he was off to do great works. And that it was his duty as God to guide his lambs. It was almost a week before the state stepped in and moved in and lace Castiel into a home for boys. He was later moved into a group home with only a few other kids and he managed to grow up ok. He went to school received excellent marks and became a doctor. He wanted to help people everyone. He was a strong advocator in mutant rights and eventually started working at Brookhaven where he became head physician.

✖ RELATIONSHIPS

ELIJAH MIKAELSON → Elijah and Castiel have been good friends since Castiel came to work at Brookhaven, they both share a passion for the advocacy for mutant rights.

ISAAC LAHEY → Due to the abuse he faces whilst away from Brookhaven, Isaac is a frequenter at the hospital wing when he returns from break. As such Castiel keeps a close eye on him
Върнете се в началото Go down
https://prescottacademy-rpg.bulgarianforum.net

Кастиел Новак
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
Welcome, darlings! :: All important stuff :: Героите :: Мъжки герои :: Свободни-
Идете на: